среда, 2 апреля 2014 г.

Kokkuvõtted


1). Kuidas lähenesid antud teemale?   
Mina kuulasin Helen Puksandi kursus "Erivajadustega õppija", ning teadsin juba mis õppijad need on, millised probleemid võivad tekkida nende õpetamisega. Kuna olen ikkagi informaatika õpetaja, siis olen registreerunud sellele kursusele teadlikult. Ning tahaksin teada kuidas erivajadustega inimesed tulevad toime infotehnoloogiaga. Kursuse jooksul sain aru, et kunagi tõsiselt ei mõelnud kuidas erivajadustega inimesed elavad meie IT-ajas. Ning jäin kursusega väga rahule.

2). Kas tutvusid lisamaterjalidega antud teema juures?  
Lisamaterjalidega kahjuks ei tutvunud. Peaaegu kõik nad on inglise keeles, sellepärast ma püüdsin leida venekeelseid materjale. Aga kahjuks pean tunnistama, et vene Internet selle teema kohta on väga vaene. Ja Eesti infotehnoloogia areng on palju parem kui vene.

3). Kuidas tööd organiseerisid?  
Tööd organiseerisin halvasti. On ilmunud probleemid ajajuhtimisega. Postitused ei jõudnud õigeaegselt üles, ja mul on väga häbi selle eest.

4). Kas otsisin ise veel materjali juurde? 
Peamiselt ma püüdsin leida venekeelseid allikaid, et parem teemat saada aru. Kui ma kirjutasin 4.ülesanne, siis leidsin huvitava raamatu "Arvuti erivajadustega inimestele jaoks" Gleb Senkevichi. Kogu raamat on pühendatud arvuti kasutamisele erivajadustega inimestega. Kirjutatakse kuidas alla süsteemi laadida, et nägemispuuetega ja kuulamispuuetega inimesed saaksid arvuti kasutada. Spetsiaalsed vidinad on ka kirjeldatud. 

5). Soovitusi teistele õppijatele? 
Planeeriga oma aja õigesti! Kursus on väga huvitav ja hästi struktureeritud. Juba algusest on teada mis on vaja teha. Materjal on aru saadav ja ülesandade sooritamiseks on kõik olemas tekstis. Sellepärast ainult on vaja oma aega organiseerida ja see kursus muutub rõõmuks.

Комментариев нет:

Отправить комментарий